Учебната ни програма е изцяло авторска и е разделена спрямо възрастта и интересите на учениците.
5-6г. – Малки изобретатели;
5-6г. – Онлайн;
7-12г. – Онлайн
7-8г. – Въведение в LEGO роботиката;
9-12г. – LEGO роботика;
13-16г. – mBot и micro:bit
Всеки курс е с продължителност от 7 до 12 урока. Изберете ниво, за да видите учебния план.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Големият взрив и поява на вселената | Децата научават за Големия взрив. Разбират за появата на първите космически обекти, астероидите, планетите и звездите и ще се запознаят с робота Kubo и неговите най-основни движения |
2 | Създаването на планетата Земя | Децата се запознават с различните теории за създаването на Земята. Докато изследват планетата учат как да оптимизират програмите. Използват по-малко блокове за постигане на същите резултати. |
3 | Животът във водата | Децата изучават морските създания, като стъпка по стъпка отиват към сушата. Научават какво са многоклетъчни животни и как животът се е пренесъл от водата на сушата. |
4 | Първи стъпки на сушата | Роботът KUBO прави първи стъпки на сушата. С това децата научават какво е функция и как се използва в програмирането. |
5 | Динозаври / I част | Упражнение на наученото до момента. Едва излязъл на сушата Кубо се сблъсква с едни от най-старите обитатели на Земята, а именно динозаврите. Опознават някои от най-известните динозаври и техните огромни размери |
6 | Динозаври / II част | Децата продължават пътешествието при динозаврите. Усвояват как да оптимизират функции. С минимално количество блокове, да се изпълнят максимално много действия. |
7 | Птици | Упражнение на наученото до момента. Децата създават гнезда от LEGO и изучават интересни видове птици като киви, пеликан, паун и др. |
8 | Бозайници | Въведение в цикличните действия в програмирането. Използвайки цикъл, децата създават програми, с които изследват естествената среда на интересни животни като нарвал, вомбат, кенгуру и др. Също така разбират как да разпознават бозайниците от другите животни. |
9 | Поява на човека | Упражнение на наученото до момента. В този урок децата програмират KUBO, за да помогне на първите хора с обработването на земята, защитата от зверове и др. Научават какво са сечива, как са живяли хората в пещерите и др. |
10 | Големите изобретения и открития | Поява на парния двигател, печатна машина, фабрики и други. |
11 | Хората днес | Децата учат за технологичния напредък, до който са стигнали хората. Строят самолети от LEGO, телескопи, сателити и др. Също така изучават възможностите на вложените функции в програмирането. |
12 | Хората в бъдещето | В последния урок децата преговорят всичко научено до момента в програмирането. Създават космически апарати от LEGO и покоряват нови планети. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Квадрат, куб, градуси и цикъл | Какво е прав ъгъл, какво е квадрат и какво отличава квадрата от куба? Децата конструират собствени кубчета от лего и програмират роботите да се движат в квадрат. |
2 | Многоъгълници и градуси | Какво означава многоъгълник? Различни видове многоъгълници. Конструране на фигура от LEGO с повече от 8 ъгъла и програмирането на робота да я обиколи. |
3 | Пирамида | Как изглежда една пирамида и какво е интересно за тази фигура? Конструиране на пирамида от LEGO. Програмиране на робота да пренесе всички материали необходими за строежа на пирамидата. |
4 | Симетрия | Какво е симетрия? Ще разбере защо е важно е важно да знаем какво е симетрия, как можем да създадаваме симетрични фигури и обекти. |
5 | Охранител | Учениците конструират от LEGO сгради по желание. Програмират робота да ги обикаля около тях и да се оглежда за нарушители. |
6 | Мостове | Какви са елементите на един мост? Конструране на мост по желание. Програмиране на робота да изпълнява различни задачи свързани с пресичането по мост. |
7 | Гараж | Какво трябва да има в един гараж за роботи? Конструиране на собствени гаражи. Програмиране роботите сами да ги намират и да се прибират в тях. |
8 | Небостъргачи | Кога наричаме една сграда небостъргач. Построяване на град с небостъргачи. Програмиране на роботите да изпълняват задачи в град с небостъргачи. |
9 | Лабиринт | Какво е лабиринт? Има ли сигурен начин за излизане от лабиринт. Построяване на лабиринт и програмиране на роботите да излизат от него. |
10 | Робот, който пише | Конструиране на букви от LEGO и тестове какви букви може да изпишат роботите чрез движения си. |
11 | Отборен лабиринт | Конструиране на лабиринт от всички в групата. Отборно програмиране на един робот да реши целия лабиринт. |
12 | Свободна тема | Последно занятие. Конструиране и програмиране по желание. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Животни в Космоса | В първото занятие учениците се научават кои са първите животни, летели в Космоса! Разбират името на първото куче и първата маймуна напуснали Земята! Научавт основните части на роботите LEGO Mindstorms и правят първата си програма, с която карат робота да изпълнява просто команди за движение |
2 | Първи хора в Космоса | Учениците се запознавт с Юрий Гагарин, Валентина Терешкова, каква е разлиакта между космонавт и астронавт и още интересни неща, свързани с първите хора в Космоса! Сблъскват се с първия си сензор - сензор за допир - и разбират как работи и къде около нас можем да видим подобен на него! По време на програмирането, решават лабиринт по умен начин - чрез сензор! |
3 | Първи космически разходки | С учениците обсъждаме какво са космическите разходки, как се правят и кои са първите хора, които са успяли да излязат на такава разходка! Запознават се и с основни компоненти на скафандрите! По време на програмирането, научават използването на цикъл и как той ни помага да правим по-лесни програми! |
4 | Хора на Луната | Децата строят лунен модул от LEGO! Говорим за Нийл Армстронг, Бъз Олдрин и кой е забравеният астронавт! В това занятие се запознават с още един сензор - сензор за утлразвук! Научават и как работи ултразвукът, за какво се използва в ежедневието ни! |
5 | Първи Сателити | Ученциите научават какво са спътници и какъв вид спътник е сателита. Обсъждаме мисиите на Вояджър 1 и Вояджър 2, както и за Спутник 1 и каква е врзъката на певицата Валя Балканска с Космоса! Децата се запознават с нова инструкция в програмирането - условие, на английски Switch! Отново решават лабиринт, но за първи път това се случва по умен начин, т.е. роботът може да излезе от почти всеки лабиринт, без да знае как изглежда предварително! |
6 | Първи космически станции | Децата учат за космическите станции и защо изобщо хората сме създавали такива! Запознават се с различни модули на станциите, както и с още един сензор - сензор за светлина! Начуават как работи той и как виждаме цветно! |
7 | Совалки | Децата учат за совалки, какви и от коя организация са били изстрелвани, както и за какво служат термощитовете! По време на заниятето учениците реализират алгоритъм за следване на линия! |
8 | Съзведия | Учениците създават робот, наподобяващ обсерватория! Научават различни съзвездия и как изглеждат те! Запознават се с нов начин на програмиране на робота - едноверемнно задаване на разчлини скорости на всеки мотор по отделно, а не на двата заедно. |
9 | Черни дупки | Децата учат за черните дупки, от къде се появяват, какво правят, че ги наричаме "черни дупки" и къде има такива! Запознават се със зъбни колела и каква е разликата между спортна кола и трактор! |
10 | Космически явления и обекти | В последното занятие учениците се запознават с различни космичеси явления и обекти! Сред тях са мъглявините, екзопланетите и метеоритния дъжд. По време на програмирането, упражняват всчико от наученото до момента - сензори, програмни инструкции и тяхното взаимодействие помежду им, за да постигнат по-умен робот! |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Верижни машини | Учениците създават верижна машина и се запознават с работата на двигателите. Правят първите си стъпки в работата с контролер и управлението на мотори. |
2 | Автономни автомобили | Учениците създават модел на робо-автомобил. Научават интересни факти за автономните автомобили и правят първи стъпки в програмирането. Една от задачите на учениците е да програмират робота за успоредно паркиране. |
3 | Роботизирани ръце | Учениците създават прототип на роботизирана ръка, задвижвана с два мотора. Научават какво е част от ротация и прилагат знания в програмирането, за да придадат прецизни движения на ръката. |
4 | Робо-треньор | Учениците създават робот, който да прави лицеви опори. Въвеждаме нови понятия от програмирането - цикъл и wait. С тяхна помощ програмират робота да тренира до непрекъснато. |
5 | Летящи роботи | Запознават се с работата на ултразвуковия сензор и приложението му. Учениците конструират робо-птица с движещи се криле, задвижвани от мотор. За глава използват ултразвуковия сензор и с програмиране изследват неговите възможности. |
6 | Летящи роботи (свободно строене) | В този урок децата сами трябва да изобретят летящ механизъм. Комбинират знанията и уменията, натрупани до момента, за да създадът техен робот. |
7 | Робот за изстрелване на хартиени самолети | Учениците конструират машина за изстрелване на хартиени самолети. Също така, измислят рампа и поставка за промяна ъгъла на излитане. Част от темите, които засягаме, са самолетоносачи, работата на зъбните колела, аеродинамика и др. |
8 | Роботизиран катапулт | В този урок връщаме децата в средновековието с изобретяването на катапулта. С доза креативност и нови умения в програмирането, пресъздават завладяване на крепост. За целта използват само 1 двигател. |
9 | Роботизиран катапулт (свободно строене) | Учениците развиват темата от предишния урок и създават собствени катапулти, които се прицелват с помощта на 2 двигателя по 2 отделни оси. |
10 | Робот пазач | Децата изобретяват алармена система, която да предпази ценни неща, затворени в сейф. Научават как работят охранителните системи и как да защитят ценностите. |
11 | Роботи футболисти | В този урок децата създават роботи, чиято цел е да вкарват голове. Всеки отбор играе робо-футбол и програмират собствена стратегия за игра. |
12 | Роботи домашни любимци | Децата създават четирикрак робот, който трябва да наподобява поведението на куче или котка. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Космически апарати | Учениците създават комисчески апарат! Първото занятие е предговор на нещата, учени в предишното ниво. |
2 | Мисия до Луната | Децата пресъздават мисията на Аполо 11. За целта конструират космически апарат, който покорява Луната. |
3 | Обиколка на Сатурн | Учениците създават космически кораб, който трябва да има достатъчно енергия, за да стигне до планетата Сатурн. Научават от какво са съставени пръстените на Сатурн и какво е "газов гигант". |
4 | Луните на Сатурн. Мисия до Титан | Учениците конструират апарат, който трябва да стигне до една от най-интересните луни в Слънчевата система - Титан. Научават защо си струва изобщо да я споменаваме. |
5 | Планети джуджета - Церера | Учениците научават какво е "планет дждудже" и коя е планетата Церера. |
6 | Планетата картоф Хаумея | Учениците конструират космически апарат, който да стигне до планетата Хаумея и научават защо тя е наричана "планета картоф". |
7 | Диамантена планета | Има много диамантени екзо планети и учениците излседват, една почти изцяло направена от диаманти. |
8 | Пояс на Кайпер | Поясът на Кайпер е едно от интересните неща в Слънчевата система! Учениците създават робот, който трябва да го изследва. |
9 | Млечен път | Млечният път е галактиката, от която е част Слънчевата система, но защо се казва "Млечен път"? Учениците откриват отговора на този въпрос! |
10 | Звезди | В нашата система има само една звезда! Учениците научават каква е разликата между планета и звезда. |
11 | Черни дупки | Учениците трябва да построят робот, който да стои максимално далеч от черна дупка. Научават основните неща за това какво е черна дупка. |
12 | Незпознатата планета | Учениците трябва да построят робот, който да обикаля планета с много каньони, без да пропада в процепа. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Ценните ресурси на Земята | Учениците се запознават със света на роботите. Конструират базов робот, с който да започнат своето пътешествие в Слънчевата система. Негово начало е планетата Земя. По време на урока усвояват програмирането на моторите и прилагат наученото. |
2 | Посещение на Венера | Учениците изследват най-топлата планета в Слънчевата система - Венера. За целта създават робот, чиято задача е да се ориентира в лабиринт, водещ до планетата. Ще научат как работи сензора за допир и ще приожат наученото, за да решат предизвикателството. |
3 | Тъмната страна на Луната | В този урок създават робот, който трябва да стигне до Луната. Там роботите разпознават различни материали според техния цвят и изследват тъмната страна на Луната. Ще научат как работи сензора за цвят и ще приожат наученото. |
4 | Робот на Меркурий | Учениците създават робот, който трябва да стигне до Меркурий. Роботът трябва да изпълнява различни дейности, зависещи от цвета на полето, върху което се намира. Упражняват наученото до момента. |
5 | Бурите на Юпитер | В този урок създават робот, който изследва газовете на най-голямата планета в Слънчевата система - Юпитер. Роботът трябва да изпълнява различни дейности, зависещи от цвета на полето, върху което се намира. |
6 | Сатурн - лабиринт от пръстени | В това занятие учениците създават робот, който трябва да премине през пръстените на Сатурн. Роботът трябва да се измъкне от лабиринт, като използва ултразвуков сензор. Ще научат как работи сензора и ще приожат наученото. |
7 | Сблъсък между астероиди | В този урок мисията на учениците е да “спасят” Земята от астероиди, които са се насочили към планетата. За целта децата трябва сами измислят и конструират робота без предварително зададени инструкции. |
8 | Живот на Марс | Учениците е да изследват Марс с роботи. С помощта на цветен сензор, ултразвуков сензор и специален механизъм за взимане на проби (цветни топчета) децата изследват планетата за наличие на живот. Упражняват наученото до момента и се запознават с оператора Swtich. |
9 | Марсоходи | Продължаваме с необятната тема за Марс. Учениците конструират верижна машина, с която изследват повърхността на планетата. С помощта на веригите преминават през препятствия, а с ултразвуковия сензор се ориентират по трасето. |
10 | Морзов код от Уран | Мисията на учениците е да достигнат до Уран през лабиринт от планети. С управляването на средния мотор и специалната приставка в предната част на робота, изпращат морзов код до Земята за температурата на планетата. |
11 | Бързите ветрове на Нептун | Този урок е посветен на планетата Нептун. Децата експериментират със зъбните колела - увеличаване на скорост или увеличаване на тяга. Създават драгстери, изследват представянето им и ги подобряват. Дискутираме теми като аеродинамика, зъбни колела и др. |
12 | Слънце | В последното занятие от Първо ниво мисията на учениците е да опознаят Слънцето. Преговаряме всичко научено по програмиране до момента. Изследваме различните пластове на звездата с помощта на цветния сензор в комбинация с ултразвуковия и сензора за допир. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Крил - храната на океаните | В първото занятие от второ ниво учениците изследват света на животните. Роботът, който строят наподобява морското създание крил. Всички компоненти по робота са използвани от учениците през първото ниво и това занятие е преговор. |
2 | Куче | В този урок учениците пресъздават най-добрия приятел на човека - кучето. За целта децата конструират робот, който наподобява куче. Чрез програмиране учениците карат роботът да изпълнява характерни за кучетата действия. |
3 | Змия | Децата конструират робот змия. С помощта на ултразвуковия сензор, се ориентираме в пространството и изучаваме движението на змиите. |
4 | Прилеп - летящ бозайник | Учениците създават робот прилеп. Програмират го да лети и да се ориентира в околната среда, с помощта на своя ултразвуков сензор. |
5 | Жаба | Децата създават робот жаба. Трябва да я програмират да се движи и да изпълнява характерни за жабите действия. |
6 | Костенурка | В това занятие учениците създават робот, който трябва да наподобява истинска костенурка. Роботът трябва да се движи с крака и да си скрива главата, когато види опасност. |
7 | Свободно строене на животни | В този урок учениците трябва сами да пресъздадат любимо животно. За целта сами измислят и конструират робота без предварително зададени инструкции. |
8 | Мравка | Учениците пресъздават най-добре организираните социални насекоми на планетата - мравките. За целта децата създават робот, който наподобява мравката и я програмират да изпълнява характерни за насекомото неща. |
9 | Пингвин | Този урок е посетен на пингвините. Децата създават робо-пингвин, задвижван само с помощта на един мотор.Истинското предизвикателство е да го програмират да се движи без да пада. |
10 | Скорпион | В това занятие учениците пресъздават един от най-старите видове животни на планетата - скорпиона. За целта децата създават робот, който наподобява скорпион. Програмират го да се пази от опасности и да плаши нападателите с жилото си. |
11 | Свободно строене на животни | В този урок учениците отново трябва сами да пресъздадат любимо животно. За целта сами измислят и конструират робот без предварително зададени инструкции, само че този път с условие - робота да има задължитлено крака. |
12 | Хуманоид | Учениците трябва да направят най-страшния хищник в природата - човeкът. За целта, децата строят робот хуманоид! Една от темите, които обсъждаме е до къде ще се развият хуманоидите. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Крик и лост | В този урок учениците изпитват силата на роботите и създават робот, който вдига тежки предмети. Запознават се с предназначението на червяците, употребата на лостове, опорна точка и др. |
2 | Робот чистач | Учениците създават робот чистач. Строят робот, който трябва да събира боклука по бърз и ефективен начин. Сами измислят алгоритъм за обикаляне и почистване на стая. |
3 | Робот сапьор | Децата създават робот сапьор. Строят робот, който трябва да събира взривоопасни предмети и да ги обезврежда. Дискутираме опасната професия на сапьорите ползата от роботите за спасяването на човешки животи. |
4 | Роботизиран сейф | Учениците конструират робот сейф. Трябва да програмират защитата на сейфа, за да могат техните ценности да останат на сигурно място. Говорим си за сигурност, пароли, уязвимост на системите и др. |
5 | Робот пишещ домашни | Всеки ученик иска да създаде робот, който да пише домашните. В този урок създават механизъм за сваляне и вдигане на химикалка. Запознават се с предназначението на жироскопичния сензор и програмират робота за прецизни движения с точност до 1 °. |
6 | Робо ръка | В това занятие учениците създават собствена роботизирана ръка. Задачата е да конструират ръка с длан и рамо, която да може да хваща предмети и да се движи. |
7 | Робо ръка (свободно строене) | В предишния урок учениците имат максимална свобода на въображението и опитват да направим ръка по техен модел. Това не винаги е лесна задача и за да разберат как изглеждат някои от робо ръцете, в това занятие трябва да построят робота по зададени инструкции. |
8 | Автоматизиран мотокар | В това занятие учениците конструират и програмират мотокари. Използват сензор за цвят, за да може робота да следва линия, да се придвижва по трасето и да взима различни решения. |
9 | WALL-E | В това занятие учениците създават робот, който прилича на робота от филма WALL-E. Целта му е да събира различни по вид отпадъци и да ги сортира. Дискутираме разделното събиране на отпадъци и до каква степен може да бъде автоматизирано. |
10 | Роботизиран светофар - град без задръствания | Никой не обича задръстванията. За това с децата създаваме система, която да ги намали. Учениците използват комуникация през bluetooth, за да си предават информация за трафика, на база на която автоматично регулират светофарите. |
11 | Машина за изстрелване на хартиени самолети | В този урок децата създават машина за изстрелване на хартиени самолети. Измислят рампа и поставка за промяна ъгъла на излитане. |
12 | Катапулти | С този урок връщаме децата в средновековието с роботизиран катапулт. С доза креативност и нови умения в програмирането, пресъздават завладяване на крепост. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Сумо роботи | Първият урок е насочен към една забавна дисциплина от състезателната роботика - сумо роботите. Учениците измислят робот и стратегия за битки, след което тестват решенията си. Условието е да не използват сензори. |
2 | Сумо роботи със сензори | Този урок надгражда знанията от предишното занятие. След като са видяли слабите места в конструкциите си, могат да използват сензори, за да направят максимално "умни" роботи |
3 | Механична ръка | В това занятие учениците създават собствена роботизирана ръка. Задачата е да конструират ръка с длан и рамо, която да може да хваща предмети и да се движи по минимум 2 оси. |
4 | Бързо излизане от лабиринти | Решаването на лабиринтите е сериозна дисциплина в състезателната робоитка. Учениците тестват възможните решения за излизане от всеки един лабиринт. Създават робот, който трябва да излезе успешно през лабиринт, който самите те са създали. |
5 | Мисия "Летвички" | Следващите 4 урока са посветени на прецизно локализиране и манипулиране на обекти с помощта на роботите. Учениците трбява да създадът робот, който да намери и премести 3 летви под определен ъгъл. Задачата включва следване на линия, употреба на сензори и мотори. |
6 | Мисия "Човече" | Необходимо е да създадът робот и да го програмират, за да стигнат до човече, което е поставено на специално място върху полето за тестове. Трябва да го локализират, вдигнат и преместят. |
7 | Мисия "Квадрати" | Учениците трябва да създадът робот и да го програмират, за да стигнат до специални квадрати, които са поствени на полето. Трябва да ги локализират и преместят с точност и прецизност. |
8 | Роботизирана щипка | В този урок учениците сами измислят механизъм за защипване на кубове, които ще захващат и преместват. Роботите трябва да са програмирани, за да успят да построят кула с кубове. |
9 | Зъбни колела - бърз робот | Следващите два урока са посветени на зъбните колела. Децата експериментират със тях като увеличават на скоростта и създават бързи роботи. Изследват представянето им и ги подобряват. Дискутираме теми като аеродинамика, зъбни колела и др. |
10 | Зъбни колела - силен робот | Този урок продължава темата за зъбните колела. Учениците трябва да измислят робот, който да може да тегли максимално голям товар. За целта ще приложат знанията за подредбата на колелата и ще експериментират. |
11 | Жироскопичен сензор | Учениците създават верижна машина, която трябва да премине през пресечен терен. За да не се преобръща робота на стръмните наклони, е необходимо да се използва жироскопичен сензор. |
12 | Роботи футболисти - дузпи | Робо-футболът е последната дисциплина от състезателната роботика, която изучават децата. Учениците се потапят в бъдещето на футбола. Създават роботи и ги програмират, за да вкарват дузпи. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Въведение | Въведение в роботиката с mBot и създаване на първи програми. |
2 | Работа с отвертка, гаечен ключ и ултразвук | Учениците трябва да създадът конструкция, изцяло с тяхното въображение по предварително зададена тема. Фокусът на урока е върху работата с отвертка и гайечен ключ. Също така ще се запознаят с работата на ултразвуковия сензор. |
3 | Ултразвуков сензор, сензор за светлина и LED панел | След като по време на първия урок са успели да построят робота и са се научили как се движи, сега трябва да го програмират и да изпробват сензорите, които са на платката. |
4 | Лабиринт | Решаването на лабиринтите е сериозно предизвикателство. Учениците тестват възможните решения за излизане от всеки един лабиринт. Създават робот, който трябва да излезе успешно през лабиринт, който самите те са създали. |
5 | Робо-богомолка | Учениците пресъздават животното богомолка с помощта на роботите. |
6 | Променливи | Въведение в променливите. Трябва да програмират богомолката да запомни колко насекоми е изяла. |
7 | Робо-паяк | Учениците трябва да създадът роботизиран паяк. |
8 | Следване на линия със сензор за светлина | Използват сензор за следване на линия и програмират роботите за най-бързо следване на линия. |
9 | Жироскопичен сензор | Изследват възможностите на жироскопичния сензор. |
10 | Инфрачервен сензор | Учениците програмират дистанционно управление. |
11 | Функции | Програмират роботизирана линейка и изучават функциите в програмирането. |
12 | Преговор | Преговор на всичко научено. |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.
Урок | Тема | Описание |
---|---|---|
1 | Въведение | |
2 | Занятие 2 | |
3 | Занятие 3 | |
4 | Занятие 4 | |
5 | Занятие 5 | |
6 | Занятие 6 | |
7 | Занятие 7 | |
8 | Занятие 8 | |
9 | Занятие 9 | |
10 | Занятие 10 | |
11 | Занятие 11 | |
12 | Преговор |
*„Академия Роботика“ си запазва правото да променя реда или тематиката на занятията.